Drodzy Pacjenci, uruchomiliśmy nasze Centrum Obsługi Pacjenta! Czas przybliżyć Wam jego działanie.
Głównym zadaniem naszego Centrum Obsługi Pacjenta jest ułatwienie kontaktu z nami. Zdajemy sobie sprawę, że w okresach infekcyjnych zdecydowanie trudniej się do nas dodzwonić, dlatego już wcześniej zaproponowaliśmy Wam dodatkowe kanały kontaktu z nami. Możecie skorzystać z Messengera na Facebooku, lub wysłać nam wiadomość e-mail, adresy przychodni znajdziecie tutaj.
Teraz idziemy o krok dalej, aby było Wam jeszcze wygodniej!
Jak działa nasze Centrum Obsługi Pacjenta?
Telefonujecie zupełnie tak jak dotychczas na numer swojej przychodni. Jeśli połączenie nie może zostać odebrane przez naszą rejestratorkę medyczną obecną w przychodni, połączenie jest przekierowywane do naszego Centrum Obsługi Pacjenta, gdzie nasze dodatkowe rejestratorki udzielą Wam niezbędnych informacji, a także zarejestrują na konsultację lekarską lub pielęgniarską.
Aktualnie Centrum Obsługi Pacjenta wspomaga nasze 4 szczecińskie przychodnie: Warszewo, Gumieńce, Prawobrzeże i Śródmieście, a w najbliższej przyszłości będziemy rozszerzać jego działanie na pozostałe placówki.
Dziękujemy, że jesteście z nami! Będziemy stale ulepszać to nowe rozwiązanie (a także wszystkie inne!) aby było satysfakcjonujące w użyciu dla Was – naszych Pacjentów.
Na zdjęciu jedna z naszych wspaniałych rejestratorek – Dorota Słomian z Przychodni Balticmed Mścice!